توضیحات:

آیا شما اطلاع دارید که روزانه چند بار توسط این شکارچی‌های پارتیزان شکار می‌شید؟ چند تابلوی شهری، شما رو شکار کردن؟ یا فرسته‌ها در شبکه های اجتماعی؟ یا تبلیغات تصویری و تلویزیونی؟ یا حتی پیامک‌ها؟

این‌ها روش‌های جنگی فروشندگان هستند برای به دست آوردن شکار بیشتر. البته‌ی همه‌ی آگهی‌ها شامل این روش‌های جنگی نیستند، اما بخش زیادی برای همین منظور تولید و منتشر میشن.

از اونجایی که عملیات جنگی در رسانه‌های پرمخاطب بسیار پرهزینه‌ست، غربی‌ها سال‌هاست که روشی جدید ابداع کردن که با هزینه‌ی کمتر و صرف وقت بیشتر، خلاقیت بیشتر، بشه شکارهای بیشتری به چنگ بیارن.

این روش رو جی کنراد لوینسون پایه گذاری کرد و اسمش رو گذاشت بازاریابی چریکی! یا همون پارتیزانی. اونها دقیقا این بار بدون لکنت و شرم زدگی، این روش بازاریابی رو نظامی دونستن. یعنی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، باید به جنگ رفت.

نظر خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *